SERVICIILE CITYINNOHUB

Înregistrare Beneficiari

Cu CityInnoHub, evaluează și testează soluțiile tehnologice potrivite pentru transformarea digitală a initiativei tale înainte de a investi. Facilităm un proces de luare a deciziilor mai informat și strategic, pentru a te ajuta să obții rezultatele dorite în Turism 4.0, Orașe Inteligente, E-health și IT&C.

Afacerea ta are nevoie de servicii de digitalizare?

CITYINNOHUB servește ca punct de contact regional pentru toate aspectele ce țin de transformarea digitală. Indiferent dacă doriți să aflați mai multe despre posibilitățile oferite de tehnologiile digitale, să dezvoltați o strategie personalizată de transformare pentru organizația dumneavoastră sau să obțineți un plan de finanțare pentru tehnologia dorită, avem serviciul potrivit pentru dumneavoastră!

Oferim serviciile noastre instituțiilor publice și IMM-urilor ambițioase din Regiunea Sud-Est care activează în patru domenii: Turism, Sănătate, Orașe Inteligente, IT&C.

S-a deschis primul apel de finanțare nerambursabilă destinat digitalizarii și inovării Microîntreprinderilor, IMM-urilor si Instituțiilor publice din regiunea de Sud-Est.

Perioada pentru depunerea aplicațiilor este:

‍06.02.2024 – 05.02.2025

Evaluarea aplicațiilor (pe principiul primul venit – primul servit)

Continuu, pe durata procesului de aplicare sau până la epuizarea fondurilor

Publicarea rezultatelor

Lunar, până la data de 31.01.2025 sau până la epuizarea fondurilor

Contestații și soluționare

3 zile de la primirea rezultatului evaluării

Publicarea listei beneficiarilor finali

Continuu, pe măsura contractării, nu mai târziu de 31.12.2024

Contractare beneficiari CITYINNOHUB

Continuu până la epuizarea fondurilor, nu mai târziu de 31.01.2025

Cine poate aplica?

Orice IMM/APL din Regiunea Sud-Est care îndeplinește criteriile de eligibilitate menționate în Ghidul Solicitantului / Regulamentului de selecție a Beneficiarilor.

Buget

Valoarea totală a serviciilor ce pot fi prestate de către CITYINNOHUB este de 3,161,256.15 Euro, echivalentul a 15,587,521.86 RON.

Lista serviciilor CITYINNOHUB

Aplică folosind formularul de mai jos!

Microîntreprinderi și Întreprinderi Mici și Mijlocii

    DATE IDENTIFICARE








    Vă rugăm să încărcați copia cărții de identitate a reprezentantului legal:


    Vă rugăm să încărcați o copie a certificatului de înregistrare a solicitantului:

     

    MOTIVAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ

    Sector de activitate

    Pentru a selecta mai multe sectoare de activitate apasați tasta CTRL sau CMD în timp ce selectați sectorul de activitate.

     

    Care sunt inițiativele/proiectele pe care doriți să le implementați la nivel organizației/companiei?
    (Vă rugăm să furnizați o prezentare succintă a ideii proiectului dumneavoastră, incluzând, după caz, obiectivele și rezultatele preconizate. Completați în formular sau atașează fișier.)

     

    Mă interesează serviciile:

    Ecosystem BuildingTest before investAccess to financeDigital skills

     

    Experienta in proiecte anterioare de digitalizare, inovare sau retehnologizare
    (Vă rugăm să furnizați o descriere scurtă a proiectelor, menționând dacă ați fost asistați de consultanți externi, formatori, mentori și dacă aveți o echipă internă proprie pentru implementarea acestor categorii de proiecte. Completați în formular sau atașează fișier.)

     

    DECLARAȚII DE CONFORMITATE
    Ultima etapă a procesului de înregistrare este completarea unor declarații de conformitate.


    Pas 1. Descarcă modelele de declarații de aici.


    Pas 2. Încarcă Cererea de acordare a serviciilor completată:


    Pas 3. Încarcă Declarație privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici și mijlocii și a microîntreprinderilor completată:


    Pas 4. Încarcă Declarație privind eligibilitatea societății în vederea acordării ajutorului de stat pentru inovare completată:


    Pas 5. Încarcă Declarație cu privire la evitarea dublei finanțări completată:


    Pas 6. Încarcă Declarație privind ajutoarele de stat pentru inovare primite de întreprinderea unică completată:


    Pas 7. Se incarca bilanturile contabile in format PDF inteligent oficial ANAF. IMM-urile infiintate dupa 2021 vor incarca documentele contabile numai pentru anii in care au desfasurat activitate.


    Bilanț 2021 PDF:


    Bilanț 2022 PDF:


    Bilanț 2023 PDF:

     

    Documentele atașate nu trebuie să depășească în total 25MB și trebuie să fie in format PDF.

     

    Notificare Regulament General de Protecția Datelor (GDPR)

    DECLAR CĂ:

     

     

     

    Având cunoștință de prevederile art. 320-328 din Codul Penal al României cu privire la falsul în înscrisuri, nu am furnizat informații false în documentele prezentate și îmi asum responsabilitatea, garantând că datele furnizate sunt actuale, reale, corecte și complete și mă angajez ca, în eventualitatea modificărilor survenite în datele personale (reînnoirea cărților de identitate, schimbarea numelui, schimbarea adresei de domiciliu etc.), să anunț echipa proiectului și să aduc o copie a actelor doveditoare. Datele colectate vor fi prelucrate de Comisia Europeană și de partenerii săi în scopuri statistice și de monitorizare a programelor și vor contribui în mod colectiv la identificarea domeniilor care trebuie abordate în cadrul politicilor de digitalizare și al instrumentelor de finanțare asociate. CiTyInnoHub ar putea, de asemenea, să utilizeze răspunsurile dvs. ca date de intrare pentru elaborarea unei propuneri adaptate pentru a ajuta întreprinderea dvs. să își atingă obiectivele de digitalizare.

Având în vedere scopurile și mijlocele prelucrării datelor cu caracter personal indicate mai sus, aveți următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificarea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de a vă adresa justiției sau Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Aveți dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul acordat. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragerea acestuia.

     

     

    Administrații Publice Locale

      DATE DE IDENTIFICARE








       

      MOTIVAȚIE ȘI EXPERIENȚĂ

       

      Experiența în proiecte realizate prin fonduri naționale și fonduri europene
      (Vă rugăm să furnizați o scurtă descriere a proiectelor. Completați în formular sau atașează fișier.)

       

      Care sunt inițiativele/proiectele pe care doriți să le implementați la nivel organizației/companiei?
      (Vă rugăm să furnizați o prezentare succintă a ideii proiectului dumneavoastră, incluzând, după caz, obiectivele și rezultatele preconizate. Completați în formular sau atașează fișier.)

       

      DECLARAȚII DE CONFORMITATE
      Ultima etapă a procesului de înregistrare este completarea unor declarații de conformitate.


      Pas 1. Descarcă modelele de declarații de aici.


      Pas 2. Încarcă Cererea de acordare a serviciilor completată:


      Pas 3.Încarcă Declarație cu privire la evitarea dublei finanțări completată:

       

      Documentele atașate nu trebuie să depășească în total 25MB și trebuie să fie in format PDF.

       

      Notificare Regulament General de Protecția Datelor (GDPR)

      DECLAR CĂ:

       

       

       

      Având cunoștință de prevederile art. 320-328 din Codul Penal al României cu privire la falsul în înscrisuri, nu am furnizat informații false în documentele prezentate și îmi asum responsabilitatea, garantând că datele furnizate sunt actuale, reale, corecte și complete și mă angajez ca, în eventualitatea modificărilor survenite în datele personale (reînnoirea cărților de identitate, schimbarea numelui, schimbarea adresei de domiciliu etc.), să anunț echipa proiectului și să aduc o copie a actelor doveditoare. Datele colectate vor fi prelucrate de Comisia Europeană și de partenerii săi în scopuri statistice și de monitorizare a programelor și vor contribui în mod colectiv la identificarea domeniilor care trebuie abordate în cadrul politicilor de digitalizare și al instrumentelor de finanțare asociate. CiTyInnoHub ar putea, de asemenea, să utilizeze răspunsurile dvs. ca date de intrare pentru elaborarea unei propuneri adaptate pentru a ajuta întreprinderea dvs. să își atingă obiectivele de digitalizare.

Având în vedere scopurile și mijlocele prelucrării datelor cu caracter personal indicate mai sus, aveți următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificarea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul de a vă adresa justiției sau Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Aveți dreptul de a vă retrage în orice moment consimțământul acordat. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării efectuate înainte de retragerea acestuia.

       

       

      De ce să faceți parte din comunitatea CITYINNOHUB?

      • Vreți să aflați despre tehnologii digitale avansate?
      • Vreți să știți dacă o anumită tehnologie este cea mai potrivită pentru compania dumneavoastră?
      • Căutați parteneri și furnizori în domeniul tehnologiei?
      • Aveți nevoie de sfaturi financiare pentru finanțarea soluțiilor tehnologice?
      • Căutați sfaturi pentru modelul de afaceri și scalabilitate?

      Vă sfătuim, vă ghidăm, vă însoțim în procesul transformării digitale și creșterii economice!
      Veți înțelege mai bine:

      • Care sunt tehnologiile digitale relevante pentru afacerea și sectorul dumneavostră.
      • O foaie de parcurs a transformării digitale pentru creșterea competențelor digitale ale organizației dumneavoastră și ale managementului acesteia
      • Cum și ce tehnologii digitale pot ajuta organizația dumneavoastră să devină mai eficientă
      • Acces la un ecosistem amplu de hub-uri europene de inovare digitală și la o rețea extinsă de experți în digitalizare
      • Cum funcționează tehnologiile digitale, participând la sesiunile noastre demonstrative sau testându-le în propria organizație
      • Ateliere de formare pentru creșterea competențelor digitale ale angajaților dvs.
      • Un plan pe termen scurt – mediu – lung pentru transformarea digitală a organizației dvs.
      • Informații despre toate oportunitățile de finanțare disponibile pentru digitalizare.
      • Cum să dezvoltați noi produse sau servicii bazate pe tehnologii digitale
      • Cursuri de formare în vederea pregătirii accesării de granturi și investiții
      • Sprijin pentru internaționalizare prin intermediul partenerilor noștri din rețeaua Enterprise Europe Network
      • Asistență dedicată în aplicarea pentru granturi și investiții
      • Punerea în contact cu furnizorii de tehnologie potriviți pentru afacerea dumneavoastră

      Abonați-vă la continut exclusiv
      CITYINNOHUB

      Nu rata ocazia de a explora o lume a posibilităților în cadrul evenimentului CITYINNOHUB, unde ideile revoluționare se întâlnesc cu resursele și expertiza necesară succesului.